Menu
Your Cart

Politica de retur

Produsele achiziționate de pe Site pot fi returnate de Cumpărătorii - consumatori conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, în următoarele condiții:

  1. Consumatorul are dreptul de a renunța la achiziție, fără a invoca vreun motiv, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului;
  2. Consumatorul va informa Comerciantul despre decizia sa de retragere prin trimiterea prin poștă a formularului de retragere ce a fost pus la dispoziția Cumpărătorului https://justfit.ro/index.php?route=account/return/add, prin telefon la numărul 0786.159.981 sau prin trimiterea unui e-mail la adresa office@justfit.ro, care trebuie să conțină:
  1. Informații despre Cumpărator: numele și prenumele, telefon, contul bancar în care vor fi returnate sumele plătite, titularul de cont, etc.;
  2. Informații despre Comandă: numărul comenzii, modalitatea de plată, factură, produsul cumpărat, cantitatea, etc. și
  3. Declarația Cumpărătorului că renunță la achiziția produsului (motivată sau nemotivată).
  1. Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise Cumpărătorului.
  2. Produsul trebuie să fie în aceeași stare ca cea în care a fost livrat (incluzând elementele de protecție, etichetă, etc.), să fie complet (accesorii, etc.) și să nu prezinte deteriorări sau urme de lovituri, șocuri, intervenții neautorizate, zgârieturi etc.
  3. Produsul trebuie să nu fie folosit și accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc sau Consumatorul va fi țint responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, astfel:
  1. Produsele desigilate dar neasamblate și care nu prezintă urme de folosire, manevrare și/sau uzură, însă ambalajul original este deteriorat sau înlăturat sunt considerate a avea o scădere de valoare de 20%
  2. Produsele asamblate (și eventual dezasamblate ulterior), dar neutilizate, care prezintă urme minime de manevrare în vederea verificării (sunt excluse urmele vizibile de folosință, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.), sunt considerate a avea o scădere de valoare de 50% SAU vor fi evaluate de Comerciant, iar Consumatorul va fi informat cu privire la scăderea de valoarea a Produsului, respectiv, suma ce va fi rambursată Consumatorului urmare a retragerii din contract în termen de 5 zile din ziua în care Produsul (re)intră în posesia Comerciantului;
  3. Produsele asamblate (și eventual dezasamblate ulterior) și care prezintă urme vizibile de folosință sau modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. sau au fost îndepărtate elemente de protecție nu vor fi acceptate. Comerciantul își rezervă dreptul de a accepta Produse folosite în condiții moderate.
  1. În termen de maxim 48 de ore de la momentul când ne-ați informat despre decizia de a returna Produsul, curierul desemnat de Comerciant vă va suna pentru colectarea Produsului.
  2. Consumatorul va suporta costul de returnare a Produsului. Costurile de retur sunt calculate în funcție de categoria Produsului ce urmează a fi returnat, astfel:
  • 30 RON- biciclete, accesorii
  • 50 RON-outdoor, excluzand mobilier exterior, altele
  • 70 RON- benzi de alergare, aparat de vaslit
  • 100 RON- forță, trambuline, masa de tenis
  1. În cazul în care Consumatorul alege altă modalitate de a returna Produsul (fizic sau printr-un alt curier decât cel desemnat de Comerciant), adresa la care va fi returnat Produsul este Depozit Cargo Partner, CTPark Bucharest West, Cladirea E1, Hala BUW 15, Str. Ion Ratiu nr. 5 RO-087015, Oras Bolintin- Deal, Judetul Giurgiu, Romania, înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a Produsului; costurile de retur vor fi suportate de Consumator.
  2. Comerciantul va rambursa sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului în termen de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract. Rambursarea sumelor se face folosind aceeaşi modalitate de plată că şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială sau prin virarea acestora în contul indicat de Cumpărător prin formularul de retragere. Comerciantul poate amâna rambursarea până la data recepționării Produselor care au făcut obiectul vânzării.

În cazul în care Cumpărătorul refuză să accepte coletul, fără a transmite anterior Comerciantului o notificare scrisă privind retragerea din contract, acest comportament este considerat o retragere formală în sensul OUG 34/2014, iar costurile de returnare a Produsului urmează a fi suportate de Cumpărător, acestea fiind în cuantum de:

  • 30 RON- biciclete, accesorii
  • 50 RON-outdoor, excluzand mobilier exterior, altele
  • 70 RON- benzi de alergare, aparat de vaslit
  • 100 RON- forță, trambuline, masa de tenis
  1. dispozițiile sunt aplicabile inclusiv în cazul în care Cumpărătorul a ales metoda de plată „Ramburs la livrare”.

Comerciantul își rezervă dreptul de a refuza onorarea altor comenzi viitoare către Cumpărătorii care refuză coletul fără o retragere formală, sau de a condiționa onorarea comenzilor de plata în avans. Această măsură este necesară pentru prevenirea abuzurilor și a prejudiciilor aduse Comerciantului.

  1. În cazul în care Cumpărătorul refuză coletul din cauza deteriorării vizibile a ambalajului sau a Produsului în timpul transportului, acesta nu va suporta niciun cost de livrare sau retur.

Este important de reținut că, pentru a nu suporta costurile de retur, refuzul trebuie să fie justificat în prezența curierului, cu mențiuni scrise pe documentul de transport (AWB) și, pe cât posibil, însoțit de dovezi foto.

Comerciantul va prelua costurile și va demara procedura de despăgubire cu firma de curierat responsabilă.

Pentru evitarea inconveniențelor se recomandă inspectarea Produselor în timpul recepției de la curier în scopul de a detecta orice defect vizibil (ex: produs greșit sau prezentând vicii aparente).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere:

  1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid;
  3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;
  4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  5. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  6. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  7. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

 

 

 

Condiții generale de vânzare către clienții profesionali

Vânzările de produse către clienții profesionali (”Clienții”) sunt guvernate de aceste condiții generale care se completează cu prevederile legale, cu excepția cazului în care contractul dintre Comerciant și Client prevede altfel.

Pentru anumite comenzi, Comerciantul poate decide și poate solicita încheierea unui contract de vânzare, informând Clientul în acest sens.

Secțiunile privind ”Condiții generale”, ”Comanda”, ”Livrarea produselor”, ”Informații privind DEEE”, ”Alte prevederi” se aplică corespunzător și clienților profesionali.

Modalități de plată

Prețul produselor se va achita prin transfer bancar în contul bancar al Comerciantului nr. RO93 RZBR 0000 0600 2220 1049 Raiffeisen BANK.

Returul produselor

Comerciantul nu este în niciun caz obligat să accepte returul produsele livrate care nu prezintă niciun defect. În anumite situații particulare, Comerciantul poate decide să preia produsele care nu prezintă defecte, cu condiția ca acestea să fie perfect reutilizabile și se află în ambalajul lor original.

Garanția produselor

  1. Neconformitățile evidente/aparente (care se văd fără un control amănunţit), livrările incorecte şi neconcordanţele cantitative trebuie să fie semnalate Comerciantului, fie cu ocazia recepției produselor (în cazul neconcordanțelor cantitative sau deteriorări vizibile a ambalajului sau a produsului în timpul transportului), fie în cel mult 2 (două) zile lucrătoare de la primirea produselor (pentru orice alte neconformități aparente).
  2. Viciile ascunse trebuie aduse la cunoștința Comerciantului într-un termen de 2 (două) zile lucrătoare de la descoperire, în scris, incluzând o descriere detaliată a defectului ascuns.
  3. Clientul este responsabil pentru verificarea dacă produsele livrate sunt defecte, precum și pentru verificarea dacă acestea sunt potrivite pentru destinația dorită.
  4. În măsura în care Comerciantul și Clientul au agreat o perioadă de garanție, în cazul în care oricare dintre piesele care compun produsele se defectează în această perioadă, Comerciantul le va repara sau înlocui, după caz, cu titlu gratuit, dacă Comerciantul sau service-ul autorizat constată că defecțiunea a apărut în ciuda respectării de către Client a tuturor obligațiilor înscrise în orice document care însoțește produsul (cum ar fi instrucțiunile de utilizare).

De asemenea, în funcție de gravitatea neconformității, Comerciantul poate alege să ofere Clientului o reducere a prețului sau să furnizeze un produs nou.

  1. Comerciantul nu oferă condiții de garanție mai extinse decât producătorul produsului.
  2. Comerciantul își declină orice responsabilitate pentru orice daune provocate direct sau indirect unor persoane, lucruri sau animale care rezultă din nerespectarea oricăreia dintre instrucțiunile din manualul dedicat, în special a avertismentelor despre instalarea, întreținerea și utilizarea produselor. Clientul este singurul responsabil pentru utilizarea corectă a produselor în conformitate cu instrucțiunile de utilizare, specificațiile tehnice și standardele de siguranță aplicabile. Comerciantul nu este în niciun fel responsabil pentru daunele rezultate în urma utilizării sau punerii în funcţiune neconforme cu instrucțiunile aplicabile.
  3. Clientul are obligația de a lua cunoștință de instrucţiunile de utilizare şi cazurile în care folosirea produselor este contraindicată, riscantă sau interzisă; în consecinţă, Comerciantul nu va fi responsabil şi este exonerat de plata oricărei sume cu titlu de daune în ipoteza în care angajaţii Clientului, vizitatorii sau clienţii acestuia sau orice altă persoană suferă accidente, îmbolnăviri, li se agravează afecţiuni existente sau decedează ca urmare a folosirii oricăruia dintre produse.
  4. Clientul nu va avea niciun drept de despăgubirie, indiferent de împrejurare sau de pagubă, izvorâtă din pierderea de profit ca urmare a imposibilității folosirii produsului. Producătorul, distribuitorul și/sau furnizorul produsului nu vor putea fi ținuți răspunzători pentru daunele indirecte precum și pentru orice alte pretenții ale terților.
  5. Comerciantul este exonerat de eventuale obligaţii privitoare la garanție iar repararea acestora şi/sau înlocuirea pieselor se va face pe cheltuiala Clientului în măsura în care defecţiunile sunt generate de utilizarea defectuoasă a produselor precum şi în oricare dintre următoarele situaţii:
    1. produsele au fost reparate de către alte persoane decât reprezentanţii Comerciantului;
    2. produsele au fost racordate la surse de curent improprii; 
    3. defecţiunile se datorează altor factori decât defectele de fabricaţie;
    4. produsele sau componentele electronice au fost plasate în medii umede sau cu modificări bruște de temperatură, în medii corozive sau cu praf;
    5. produsele nu au fost transportate, manipulate, depozitate, instalate, întreținute sau utilizate corespunzător;
    6. produsele au fost modificate;
    7. produsele prezintă urme de șocuri mecanice sau alți factori distructivi (substanțe chimice, etc).