Sărbătorile reprezinta, de obicei, o perioadă în care oamenii intra prea puțin în sala de gimnastică și se relaxează de la rutina lor obișnuită, acest lucru ducând la pierderea tonifierii mușchilor, creșterea în greutate și o dorință mai puternică revenita in minte odată ce luna ianuarie se apropie.

Și,acum sa fim onesti, o data cu obligațiile familiei, călătoriile și mesele delicioase, nu este deloc surprinzător faptul că tindem sa devenim comozi si sa nu ne mai gandim la rutina noastra de antrenament.
 
Hai sa incepem anul cu obiective din ce in ce mai complexe si sa atingem ACUM acea forma fizica la care visam un an intreg!

Vestea buna este ca nu esti destinat sa acumulezi kilograme in plus in aceasta perioada a sarbatorilor!
Cum? Cu ajutorul unui program bine definit, echilibrat si planificat cu atentie, iti poti mentine atingerea obiectivelor fitness si poti petrece si timp cu cei dragi de sarbatori. Urmeaza acesti pasi si vei ramane in acelasi pas cu obiectivele fitness chiar si in perioada sarbatorilor de iarna!
1. Planifica-ti antrenamentul
Ar trebui sa iti planifici sesiunile de antrenament cu aproximativ o luna inainte de inceperea lor. Acest fapt fiind si mai important in perioada sarbatorilor de iarna, cand vacantele si calatoriile cu familia si prietenii sunt mai dese. Daca stii ca vei avea calatorii de facut, propune-ti ca acele zile sa fie zilele de repaus dintre antrenamente. Incearca sa te mentii pe aceeasi linie cu sesiunile de antrenament pe care le efectuezi in mod obisnuit. Fii proactiv si dedicat planului de antrenament.
2.Trezeste-te devreme si mergi la somn seara cat poti de devreme
Incearca sa iti setezi sa ajungi sa efectuezi antrenamentul dimineata devreme, cand familia si prietenii nu s-au dat inca jos din pat si nu sunt pusi pe treaba J In acest fel, vei avea energie pentru toate treburile de peste zi si multa voie buna, perfecta pentru a fi impartita cu cei dragi.
3. “Recruteaza” un partener de antrenament
Daca iti este greu sa te motivezi sa te trezesti dimineata devreme in zilele reci de iarna, iti va fi mult mai usor sa iti gasesti acea motivatie daca vei gasi un partener de antrenament. Faceti un pact sa va contorizati unul altuia obiectivele atinse si in acest fel va veti motiva reciproc. Si vei avea tendinta din ce in ce mai putin sa renunti la antrenament.
4. Foloseste-ti greutatea corpului
Poti avea parte de un antrenament extraordinar cu ajutorul propriei greutati a corpului. Acest tip de antrenament are marele avantaj de a putea fi efectuat oriunde si oricand, nu necesita echipament si dureaza in medie 20 de minute sau chiar mai putin.
De exemplu, seteaza timer-ul pentru 20 de minute si urmareste de cate ori poti sa parcurgi urmatorul circuit: 10 sarituri in inaltime si revenire in pozitie ghemuita; 20 genuflexiuni; 30 sarituri; 40 de sarituri cu coarda; 30 sarituri din pozitie flexata(genuflexiuni din saritura); 20 flotari; 10 genuflexiuni pe un picior(repetare cu fiecare picior, aflat in pozitie de 90 de grade-reverse lunges-).
5. Aduna cat mai multi oameni alaturi de care sa te antrenezi
Perioada sarbatorilor ar trebui sa fie prilej de regasire pe toate planurile. Atat personal individual si mai cu seama regasirea cu cei dragi. Strange-i pe cei apropiati si face-ti activitati fizice impreuna, antrenati-va impreuna si cu ocazia asta veti inoda si legaturile pe care poate candva le-ati pierdut.

Urmeaza acesti pasi impreuna cu un stil de viata cat mai sanatos si vei avea parte de sarbatori bogate nu numai de bunatati culinare cat si de obiective fitness atinse. Construieste-ti anul care vine un set si mai complex de obiective fitness si ridica stacheta, fii din ce in ce mai bun cu fiecare zi ce trece! La multi ani si un an nou plin de realizari frumoase sa aveti!