a) Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din lege, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care intra în posesia fizică a produsului potrivit art. 9 din lege. În acest sens, consumatorul trebuie să informeze vănzătorul despre aceasta prin trimiterea prin posta a formularului de retragere ce v-a fost pus la dispoziție sau prin trimiterea unui e-mail la adresa showroom@kettler.ro, care trebuie să conțină:
(i) Informații despre cumpărator: numele și prenumele, telefon, etc.
(ii) Informații despre comandă: numărul comenzii, modalitatea de plată, factură, produsul cumpărat, cantitatea etc.
b) Produsul trebuie să fie în aceeași stare ca cea în care a fost livrat (incluzând elementele de protecție), să fie complet (accesorii, consumabile etc.) și să nu prezinte deteriorări sau urme de lovituri, șocuri, intervenții neautorizate, zgărieturi etc.
c) Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc.
d) Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise cumpărătorului.
e) Consumatorul suporta costurile de livrare și este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, și va suporta în acest sens diferența dintre prețul de achiziție și prețul diminuat.
f) Vânzătorul va rambursa, fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării.
Pentru evitarea inconveniențelor se recomandă inspectarea produselor în timpul recepției de la curier în scopul de a detecta orice defect vizibil (ex: produs greșit sau prezentând vicii aparente).